Thursday, March 19, 2009

the war has ended???

kedamaian telah kembali menjengah ke dalam hidup aku wat mase skarang ni..
aku sudah boleh menulis blog dengan penuh ketenangan hati..
kelapangan minda... terase sgt lah tenteram...
perang da abis.. tapi tu baru perang kecik.. perang besar x lame je lagik...
ahad malam ni aku da kene start da preparation untuk peperangan tu..
aku kene TEKAD! jgnla hangat-hangat taik ayam lagi dalilah oi...
aku xnak kalah, aku dan kawan2 aku harus berusaha lebih kuat supaya kami dapat mengecapi kemenangan..
kami perlu betul2 mengatur strategi untuk menghidu aroma kejayaan (wakaka)...
go dalilah! go aisyahira! go fad! go rubi! go tpah! go dayang! go bit! go hani! go che na! go ruz! go awin! go faizah! go tini! go k.mar! go nina! go nadim! go din! go mujahid! go fariz! go adnan! go tachi!

hayya alal falah!!
good luck for final exam kiter!!!

0 comments:

Post a Comment