Monday, March 30, 2009

jam bumi




ni bukan pasal angkasawan negara atau pun si kacak alex yoong....
tapi pasal earth hour...
korang tutup lampu x 28 mac ari tuh??
aku tutup.... cume x tutup tb jek.. (hakhak)

mule2 aku x paham n malas nak pikir ape impak die pade bumi lau kite duk begelap..
rupe2nye pasal pemanasan global...


earth hour dah dimulekan pd 2007 kat Sydney.. first2 2.2 million kediaman n premis2 perniagaan yang join...
2008, 50 million join....
2009, target 1 billion join....
lebih dpd 74 negara ngan daerah dah stuju nak join...
antara landmark malaysia yg join:
  • klcc
  • kl sentral
  • dataran merdeka
  • menara taming sari

apetujuan aku tulis ni??

ntah aku pun xtau... sajeje..

aku rase mcm menarik je program ni....

atleast kite ade wat sesuatu untuk tolong BUMI...

tp sejauh mane keberkesanannyer??

korang pikir, pastu anta comment kat aku ek...

0 comments:

Post a Comment