Tuesday, March 10, 2009

bukan kisah cinta aku

walaupun begitu..
aku nak lepas geram gak la kan...
actually aku geram la ngan sorg mamat yang dinamekan oleh parents die dgn name tuuuuuuut
die wat kat membe aku lagu tu..
die nak salahkan membe aku..
die p kate membe aku x phm die..
aku tau ape yg membe aku alami tau x...

memg tu alasan lelaki ke lau nak clash..
dgn mnyalahkan si wanita kononnya x paham laki..
senang je ckp...
ckp men lepas je x pikir...

walaupun kisah diorg xdek kaitan ngan aku (aku saje nak myibuk)
tapi aku geram gak...
aku x maula membe aku diperlakukan begitu..
dgn sewenang-wenangnye lak tuh...
dah lame aku memendam dendam tau...

aku arap pade si die...
jgnlah contact ngan membe aku...
kau dah cukup myekser die...
cukup2lah tu...
aku memg x leh thn jike berlaku lg penganiayaan berlaku trhdp die.
lebih2 lg penganiayaan oleh kau..
so...
xpayah nak beri2 harapan palsu kau lg...
BONGEK!!!!

2 JE... aku bukan nak cari gaduh...
aku nak cakap jer...

0 comments:

Post a Comment