Thursday, March 12, 2009

Darah Berderau

ni lg satu cite pasal darah....
darah aku berderau tatkala aku membace satu msj time makan pg td..
msj die mcm ni...

" berkat doa ila semalam, leli dapat 11A1."
--> ila = aku & leli = adik aku

I was just like..... WOW!!!!!!
2lah betape terkejut, xcited, kagum, tharu, gembire nye aku....
bestnye...
walau pun bukan result spm aku...
tp at least tu result adik aku.. hahahhahah
tumpang la bangger sekali....

TAHNIAH kat adik aku!!!!!

U GO GURL!! (over la pulak)

result diorg taun ni kire mcm GEMPAK gak la...

  • Straight A 1= 3 org
  • Straight A = 12 org

tapi skolah aku dapat nom 5 kat pahang...

mgikut teori prof. Ais (wakaka) maybe sebab jumlah student cmerlang banyak tapi student yg dapat kurang pun banyak..

automatically percentage die menurun..

and the consequences nye... dapatla nom 5...

but papepun...

WELL DONE!!!!!

aku berbangge......

2 comments:

Cik Ais said...

adik ko memang mantap gler

Huda Idris said...

peh, tahniah kat laili.. kate kat dia belanja la kak huda skali. ngeh3x.

Post a Comment