Monday, March 9, 2009

THE LUST OF THE SHOULDERS

ayat ni auomatically je kuar dr mulut aku pabila ais menceritekan sesuatu yg dipanggil PERVERT
pade aku, memang sesuai ayat ni ngan keadaan yang sebenarye...
maksudnye korg faham2lah sendiri, dan sile tafsirkan mengikut citeraser masing2 ok...

sidrat malam tu memg best..
tapi ader 2 kolej yg boring cket lam tuh...
terlentok ku dikusi....

ader sorg budak botak membuat kacau di 2 kusi di depan aku..
mulut memg cabai tahap cimpanzi...
ais sound die.. dak sebelah aku pun sound die gak..
aku x join sbb time2 tulah skandal tpn aku dtgah keriuhan auditorium...

part yg plg best time kolej budak botak tu x menang pape anugerah..
hehehehheeh
aku, ais, ngan due org dak sebelah kanan aku memPSYCHO die ngan geng2 die..
memg sonok siot!!!
rase menang je walau kolej kitorg x dapat top 3...
ok ape dapat anugrah keceriaan.... huhu

n part plg best bg ais time bertentang mate ngan crush die (rujuk aisyahira.blogspot)
so, sile thank you kat aku ek..
hakhakhakhakhak

to ais,
who not as cold as ice...
don't neglect your feeling towards him..
biar this lust meningkat lagi dan lagi!!
hakhakhakhak

1 comments:

Cik Ais said...

bongek!!

Post a Comment