Wednesday, March 11, 2009

BeRKaMpUnG

sejak akhir2 ni budak kelas kitorg (yg pempuan),
selalu berkampung di dalam bilik aku...
berjam-jam....
especially time2 dateline assignment mate adalah pade keesokan harinyer..


trustrang aku kate...


aku suke ngan keadaan tu...
mcm rapat jer masing2...
semenjak keadaan tu, memg kitorg mcm dah makin rapat la jugak...
berbanding dulu...


dgn adenye aktiviti tu, aku dapat lebih kenal satu2 perangai diorang..
kisah2 diorang... name2 samaran depa kat rumah...
meriahla jugak bilik aku...


tapi....


yg x sedap dengar bile time diorg nak kate2 ke kawan sendiri...
bg aku..

that's not an appropriate thing to do...


imagine la... kite duk kwn ngan die, tibe2 die p mengate kite kat org len..
itu namenye pengkhianatan...
n aku pikir, x mustahil diorang mgumpat aku gak...
tapi aku xnak buruk sangker (padahal dah buruk sangke da)...
yang penting, ape yang tersuratnye... aku xnak la pikir yang tersirat...


yang tersuratnye...


bilik tu meriah dgn gelak tawe, gurau sende, dan gosip2 hangat...
dan kitorang pun mcm da ok.. da boleh makan same2 satu meje panjang...


yang tersiratnye..


xkisahla...


thanks gak kat dr. Thomas atas assignment yang betul2 boleh mencabut wayar2 kat kepale otak kitorg...




p/s: gambar ni xdek kaitan pun...



0 comments:

Post a Comment