Wednesday, March 11, 2009

PAGAR...... aku mau darah!!!



ni kisah benar...

tentang pagar kolej 10 n kolej 11..

yang berlubang dekat2 ngan jejambat tu...

sejak peristiwe ngeri semalam..

pagar tu x abis2 seek for another blood..

ceritenye mcm ni..

ptg smalam aku p anta assigment mate sorg2..

jalan cepat2 dtmbh ngan sikap malas nak nek tangge jejambat yg banyak tu, myebabkan aku make decision nak ikut lubang n tembus ke pondok guar bwh jejambat tula..

time nak pegi tu xdek pape pun blaku..

tp....

time nak balik tu...

time aku nak tembus ikut lubang pagar tu...

kaki aku tersekat n pagar tu menoreh kaki aku...

luke sepanjang 1cm sudah cukup membuatkan kaki ku berdenyut2 sepanjang pjalanan balik...

tgok2 kat kaki aku, darah mengalir menuruni kaki aku..

depth die aku anggarkan sedalam o.1 cm...

kat pagar tu tercalit darah n dna aku..

memg mengerikan.... huhu

1 comments:

Cik Ais said...

habisah...kene sumpahan ar ko..

Post a Comment