Wednesday, December 9, 2009

baru sedar yang diri ini ditagged oleh aisyahira pd satu ketike dulu..
sepanjang ingatan aku, aku x penah jawab pun..
so this is it:

Apa perasaan anda sekarang?

*seronok duk di rumah tp bosan pun ade jugak

Saya nak makan..?

*tolong jangan tanye pasal makan. xckup space nak bagitau

Saya tak suka ..?

* bile berlaku kekeliruan minda untuk membuat keputusan

Impian saya?

* menjadi istri solehah yang ramping

Haiwan yg saya tak suka?

* katak, lipas, cicak, dgn kate pendek serangge kecil

Saya harapkan?

* saye dapat berubah menjd insan yang lebih baik, yakin diri, solehah dan rampingg

Jika boleh putarkan masa?

* sy xnak terlibat dgn hbungan cinte

Saya pada 10 tahun akan datang?

* honestly, saye xtau lg, tp yg pasti lebih ramping

Handphone saya adalah sebuah?

* handphone yg sangat tabah kerane mendapat tuan seperti saye

Saya pernah bercinta sebanyak?

* saye adelah playgirl

Saya suka pada?

* makanan berkalori tinggi

Kawan² saya?

* the best i have ever had

Pernah dikhianati?

* mungkin x, atau mungkin sy x sedar diri sy dikhianati

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

* senyum

Senaraikan 6 org utk di tag:

1. sape2
2. yang
3. rase
4. berminat
5. bolehla
6. jawab..

0 comments:

Post a Comment