Wednesday, September 9, 2009

K.A.K.L.O.N.G

090909 adalah ulangtahun kelahiran anak sulung keluarge pakcik rahman..
kakak yang paling disegani dan ditakuti sebab dulu2 garang...
sekarang kitorang pun dah besar jd dah jadi x garang sangat..
k.long je yg berani melawan ckp abah secara depan2.. hehehe


dulu waktu2 darjah2 selalu teruje dpt main snake lam enset...
waktu tu k.long je yang ade enset selain abah...
dsebabkan tlampau takut nak pinjam enset dr k.long, aku curi2 amik enset die waktu die kt dapur...
bawak gi belakang rumah main snake senyap2... hehe
pastu kantoi... huhuuhu

k.long sekarang dah jadi cikgu...
dah kahwin... and dah ade due anak yang tomey...
khairul najmi dan khairul najihad...


aku selalu disamekan dgn k.long kalau bab2 boros... hehe
abah pun selalu ckp kitorg boros...
mak pernah ckp kitorang 'pandai' berbelanjer..
tp memg betul pun...

k.long jugak org yg paling selalu ejek penggunaan bahase baku aku kat rumah...
selalu ejek tone aku sebut perkataan mak...
selalu kondem akulah...
mentang2 aku yg paling dipandang serong di rumah....

tapi.. papepun..
k.long jugak yang menyokong pilihan aku untuk ke upm...
walaupun dibantah oleh ayah aku...
hehehehehe...

so, selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke..........
bukan lupe.. saje xnk sebut...
semoge panjang umur...
berjaye dalam kerjaye dan business...
semoge k.long sekeluarge dirahmati..
dikurniakan kesihatan, kesejahteraan, keselamatan didunia dan di akhirat...
semoge dimurahkan rezeki supaye duit raye yang diberi tahun ini lebih..
hehe




ni khairul najmi...
dah 4 taun tp still pelat













ni khairul najihad..
x sampai setahun dah salam tgn makcik2 die..




0 comments:

Post a Comment