Wednesday, September 9, 2009

aku

aku hitam

aku petak

aku telah dibeli oleh cikgu komputer di teknik rompin kepade anak bos di teknik rompin

aku sudah bersame dgnnye anak bos selame tige sem termasuk skarang

aku tidak dijage dgn baik

aku selalu berhabuk

muke ku juge berhabuk

badanku pun same

kepalaku sudah bercalar2

aku kelihatan sudah tidak eksklusif

tangan ku sudah rosak

telingeku sebelah sudah tidak mampu berfungsi

daifnye keadaan ku

diriku dimuatkan dengan terlalu banyak hiburan

games, lagu, movies..

anak bos jarang mengupdate antibiotik ku

kepaleku pule selalu ditolak ke bawah sewaktu aku masih lg berjage

die selalu mengarahkan supaye aku stand by

sedangkan die tidur

badanku selalu panas

aku selalu berterime kasih dengan kipasku yang tidak pernah lekang dari ku

aku juge pernah dibawa ke doktor di awal perkenalan ku dgn anak bos itu

badanku diserang virus yang amat dahsyat sehingga aku tidak mampu berjage

tapi...

die tidak lupe membawaku setiap kali die pulang ke rumah

aku pernah dengar die berkate baik tak bawak baju daripade tak bawa bende ni

aku tau bende ni tu adalah aku

pada waktu itu.....

aku tersenyum

0 comments:

Post a Comment