Thursday, September 10, 2009

engkau

engkau hitam
engkau petak
tapi engkau sangat bermakne bagi aku
dah lame aku teringin memiliki kau
tapi aku culas
aku bukan si cermat
barang peribadiku tidaklah dijage dengan cermat
engkau berhabuk
kepala kau bercalar
tapi mengertilah kau sangat penting dalam rutin harian ku
aku sangat berterime kasih kepade abah kerana memberikan engkau kepada aku
aku mintak maaf kerana kau selalu berjage
aku mintak maaf kalau kau rase penat berkhidmat kepade aku
aku mintak maaf anggota badan kau telah rosak dan tidak dapat berfungsi
aku akan berusaha untuk menggantikan anggota badan kau dengan yang baru
aku akan selalu mengupdate antibiotik kau
aku akan meringankan beban kau dengan membuang mane2 fail yang tidak perlu
aku tidak dapat berjanji akan membersihkan habuk kau dengan sebersihnye
tapi aku akan berusaha
aku akan membiarkan kau tidur setiap hari
kau tidak perlu stand by dah
tapi kalau aku tertidur dan x sempat tidurkan kau
aku mintak maaf sekali lagi
terime kasih kerana sehingge hari ini kau masih menemani ku dalam menjalani kehidupan sebagai undergraduate students
terime kasih

0 comments:

Post a Comment