Friday, April 17, 2009

lege tp x lege

Alhamdulillah....
exam hampir abis....
hoye!!!!
xlame lg balik umah....
hoye lg!!!
tp x bape nak hoye bile mengenangkan result n carry marks aku untuk sem ni...
truk....
truk....
truk!!!!
ape nak jadi ngan awak ni dalilah???
xpe sem depan aku wat comeback la...
hakhakhak..

sem depan aku nak rajin2 ckit...
lau mampu nak kurangkan ponteng kelas....
kurangkan ek... bukan x ponteng langsung...
hakhakhak
lambat tu... mungkin kene upgrade jd lambat ckit...
sem ni aku lambat byk, atau dalam erti kate lain x bgun langsung...
membute je kau ni dalilah!!

lg ape ek aku nak ubah sem dpan.....
byk jugak...
ha... ni yg important skali......
kurangkan perbelanjaan...
bia nanty abis sem xla kurg dr sibu duit lam akaun aku....
waaa.... dah cuti ni xleh nak jalan....
xpe2... sem depan....
cuti sem ni ngecek dr akak2 n dr mak...

sem depan, kene aktif lg...
sebab kene kutip 60 merit....
menci tul..... mai ngong! mai ngong! mai ngong!
adoyai...
aktif kan dirimu!!!

duk ckp pasal sem dpan, sem ni pun x abis g...
exam ade g 2 paper... mate n bi...
24, n 25 respectively....
gudluck del! haha
gudluck to all my prens gak..!!

aku slalu xtau mcm nak wat last paragraph post aku.

*CHOW!!!

0 comments:

Post a Comment