Saturday, April 25, 2009

bye bye!!

nni adalah post sebelum cuti sem aritu..
x boleh nk publish sebab tenet probs...
so aku nk publish gak..
waktu di publish adelah 09/08/2009..

esok + lusa + tulat + ........ + 4 julai 2009 = makan tido makan tido makan tido (hahaha)



cuti sem dah bermula!!!

sonok nyerrrr eden.....

lame tu.... 2 bulaan meh....

bestnye bestnye bestnye!



dah abis staun aku kat cni....

bes tu memg bes, tp yg x bes ade jgk...

banyak rekod "hari ini dalam sejarah" yang telah aku catatkan sepanjang sem 1...




  • jd solo nasyid dgn ais dgn k.Yana

  • first time ever p zoo negare selama 19 taun idup

  • blik umah sorg2 nek bas.. (aku memg jarang nek bas)

  • clash!!! (hahahahaha)

  • p melake stelah skian lame.. last p melake time umur 4/5 taun.... (cantik gile melake waktu malam)

  • dtemukan big apple donut... yela, kat rompin xdek...

  • p msuk ptandingan karoke (sewel)

  • banyak lgla....

so, next year dah jd second year.... next year nak jd pelajar rajin...


"please......... tolongla jgn malas2 wahai dalilah.......


sem ni ko dah dapat pengajarannye kan? kan? kan?"


jd aku rase sepanjang cuti ni x tulis la blog...


sebab kat umah xdek intenet plus malas nak p kuar rumah...


jumpe lg sem depan!!!


bye bye.....



*exam truk giler... keyakinan aku menurun macam org yang terjun gune payung terjun tapi die punye payung terjun ade probs skit, pastu jatuh dengan laju

0 comments:

Post a Comment