Monday, April 13, 2009

demam sudah bermula!!!!

ni bukan demam AF...
ni demam EXAM!!!
ari ni dah lepas dah satu paper penting dalam sejarah sem 2 aku iaitu fluid mechanic...
ALHAMDULILLAH.... dpt la jawab ngan tenang...
betul ke x, aku redha je.. yang penting hati x kacau!!!
hehe... esok, 14.04.9, exam organic chem...
INSYAALLAH.... aku boleh!! kami boleh!! kiter boleh!!! (sorakan semangat untuk diri sendiri)

time2 mcm ni, barula aku pasang mcm2 azam...
antaranyer:

  • xnak ponteng kelas
  • xnak men2..
  • nak stadi everyday..
  • kurangkan contribution kat mines
  • xnak leke sgt ngan intenet..
  • nak jd rajin2...
  • mcm2 lgla azam aku...

yg pasti, sume da terlambat

n kompem sem depan aku akan melupekan semule azam2 aku...

memg tepat mengene ke lubuk ati aku la bile dgar TPM baru kita, "Tan Sri Muhyidin Yasin" ckp semalam...

"kite x boleh lalai n leka sebab kite pikir kite banyak maser lg. Bile kite dah sedar, kite akan menyesal tapi sume tu dah terlambat"

lebih kurang mcm tu la... ingat2 lupe lak..

yang penting, aku trase la ngan statement die... memg tepat dgn keadaan aku skang ni yang memg menyesali dgn kemalasan aku sepanjang sem 2 ni... hahahaha

skang ni ade lg satu mende yang alih pehatian kitorg kat stadi.. iaitu... HOLIDAY XPRESS!!!!

memg distract tol... bak kate ais, holiday xpress adelah syaitan.. huhu

memg kitorg men game tu dgn penuh determination... dan berlaku persaingan sihat antara kami...

secara x langsung kami akan lebih bersemangat untuk men game tu bile ade persaingan chat.. hehe tp mase tu yg x berape nak sesuai... tgah2 nak exam...

tp at least holiday xpress menceriakan hidup dan menceriakan mase stadi kami..

xlah bosan sgt... nak kurangkan tension kejap ke... OK gak...

*holiday xpress memg best!

0 comments:

Post a Comment