Sunday, October 4, 2009

hehe

inilah yang berlaku bile aku telebih smangat nak berblog..

2, 3 post sehari...

nak wat guane..

naty bile aku malas..

bersawang blog x bukak2...


sonok bace blog kawan2 aku arini..

mcm2 cite2 dorg..

tp x dpt lg bace post special amir pasal kelas 5 jase...

stuck la pages blog amir...

apekan daye.. intenet ku lemah sekali...


tp bile kembali ke idup aku..

mcm bosan je..

mcm xdek mende nak dicitekan..

lau cite pun..

time aku taip post aku mcm rase apebende aku tulis ni..

then aku delete smule..

hehehhehe


adekah diri aku sekarang dilande kecelaruan minda?

adakah aku diganggu oleh tekanan perasaan??

adakah aku yang membosankan hidup aku sendiri??

adakah kerna mungkin aku tak cukup dekat dgn Tuhan aku jadi rase mcm ni??


xtaula aku jwpn kepada soalan2 ni..

tp.. xpe...

idup pelu ditruskan..

bosan pun bosanla...


lgpun ade byk lg mende lain yg perlu aku pikirkan dr kebosanan hidup aku ni..

aku kene anta ssignment heat transfer isnin ni..

siapkan report untuk ari selase..

get ready cari bahan untuk project hopper..

test math ari khamis..

dan ade lg la kot keje2 yg aku tetinggal..

aku memg ketinggalan lam information pasal assignment ni..

penah aritu nk anta, aritu bru aku tau ade assignment..

so, x tkejut lau aku x tau ade assignment ke x...


aku sgt bertuah dpt masuk u ni dgn ais..

at least aku ade teman..

aku seorg yg susah cari kwn baru..

so bile ade kwn lame bersame kite d tempat baru..

ia adalah sesuatu yang sgt menggembirekan..

aku rase sgt bertuah..

smoge kite xdek krisis sampai final year..

lau ko suke pakwe aku, ko bgtaula..

aku bg ko... hakhakhakhak



0 comments:

Post a Comment